Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Has perdut el teu correu d'activació?
23 de Novembre del 2017, 19:16:07

Autor Tema: Compra material  (Llegit 2737 cops)

Dany Bautista

• Admin
  • Nou
  • Missatges: 7
    • Veure Perfil
Compra material
« el: 20 de Maig del 2015, 21:52:01 »
Buenas chicos!

Arslane se ha currado una lista de la compra os la dejo aqui puesta!

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_p5n4KsAhGIveH8rK6kd2BRDmPiZ9fPtQSrRgCXhPCo/edit#gid=0

Dany Bautista

• Admin
  • Nou
    • Veure Perfil
Re:Compra material
« Respondre #1 el: 20 de Maig del 2015, 23:13:24 »
MI OPINION

1 demasiados gastos... no podemos quedarnos a 0€ en la cuenta

Pregunta: los maletines substituyen las demas cosas verdad? si es así tiene mas sentido, Arslane en ese caso separalos en 2 Packs

2 Pistola de encolar wtf?

Albert Coca

• Admin
  • Nou
  • Missatges: 18
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 22 de Maig del 2015, 17:10:43 »
Armario de herramientas "Salki" (70 piezas)
Maletín plegable de herramientas (198 piezas)
Miniherramienta 200w tipo Dremel "Dexter"
Pistola de encolar "Salki"

La meva opinió és que els últims 3 elements de la llista "verda" no els necessitem, a més com diu el dani la pistola d'encolar tampoc.

Suposo però que els 3 ultims elements de la llista "verda" son excluients a la resta, tot i així prefereixo tindre menys coses de calitat que no tindren un munt de mala calitat.

Si algú creu que necessitem una caixo o algo similar per guardar les eines proposo imprirla  ;D XD

f3rri88

• Junta
  • Nou
  • *
  • Missatges: 1
    • Veure Perfil
Miau:Compra material
« Respondre #3 el: 22 de Maig del 2015, 18:51:02 »
A mi de la lista verde me sobran las dos ultimas opciones, que son las que mas gasto generan y podemos esperar a comprar para otra vez.

La dremel mola.

Raul Tarancon

• Admin
  • Nou
  • Missatges: 8
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 23 de Maig del 2015, 12:16:59 »
Yo creo que los dos últimos no son necesarios, y la pistola de encolar a priori creo que tampoco.

Arslane Zilal

• Junta
  • Nou
  • *
  • Missatges: 2
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 24 de Maig del 2015, 13:29:19 »
Buenas a todos!

Por lo visto aquí la he líado un poco con la lista de los materiales. xD

Os lo explico; en la lista puede parecer que tenemos que comprar todo lo que yo he puesto, pero en realidad es una lista para discutir qué realmente necesitamos y qué descartamos. No tenemos suficiente dinero para comprarlo todo obviamente.

Los dos últimos artículos (los maletines) que puse en la parte de Leroy merlin son digamos la alternativa a comprar por separado las herrmientas como puse en la lista. Es decir, se opta por una cosa o la otra. NO son para comprarlos juntos.

Dicho esto, creo que tenéis permiso para configurar la lista ya que está en la carpeta de TecnoUAB, por si os ocurren má cosas que añadir. De mi parte diré que la miniherramienta tipo Dremel es muy práctica y más por ese precio.

De momento sólo esto, luego pensaré en crear una lista donde se votan los artículos que se compran para ponerlo más fácil.

Albert Coca

• Admin
  • Nou
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 08 de Juny del 2015, 18:24:03 »
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-T5-uNwKGQ0JqxnQmZYc__QESLUmFhIz1yFHvKU8jmA/edit#gid=0

Poso aquest link que ha pujat l'Albert al facebook.

Al titol posa "Lista definitiva de herramientas", segons els comentaris del foro he vist que la majoria de gent opinava que seria millor comprar les eines per separat, hi havia cert debat i certa confusió en si es volien comprar els maletins o no.

Estaria bé poder fer una comparativa entre el que costa el maletí i el que costen les peces per separat.

Dany Bautista

• Admin
  • Nou
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 09 de Juny del 2015, 13:38:52 »
A mi em sembla genial el pack! i lo que posa al drive!

Sobre la dremel... no se que dir, es veritat que sempre esta bé tenirla allá pero per 4 cops contats que la utilitzem doncs que la porti algú de casa, i si veiem que es fará un projecte que es necesitará molt sovint es demana i es compra.

Albert Coca

• Admin
  • Nou
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 09 de Juny del 2015, 15:32:07 »
És poden fer enquestes al foro? podriem fer-ho per decidir sobre coses.

PD: hauriem de fer un apartat únic per la junta.